ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП), що на Одещині, повернуло собі унікальний плавкран, який п’ять років тому віддали приватній одеській компанії.
Про це повідомляє Українська Служба Інформації з посиланням на УДП.
У 2018 році на підприємстві вирішили, що плавкран заводу більше не потрібний та віддали його в оренду ТОВ «Гідробудмеханізація» в Одесі, кран перегнали до міського порту.
«УДП повертає активи пароплавства. Минулого року врятована від продажу будівля в центрі Будапешту. Визволені з невигідного бербоут-чартеру морські судна. Цього року повернуті з полону буксир та самохідне судно з Сербії, з Одеси витягнутий плавкран. Плавкран просто дивом встигли перегнати на Дунай. Навіть не буду розповідати як», – зазначив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.
Плавкран СПК-1/35 для Дунайського пароплавства був побудований у 1985 році в Угорщині. Це дуже потужна машина, її довжина майже 40 метрів, водотоннажність 1 224 тонн, вантажопідйомність 35 тонн.
Плавкран може використовуватися для робіт із модернізації заводського сліпу, або для зняття кришок барж без використання портальних кранів. Але основна його задача – перевалка зернових.
Як і вся техніка, яка тривалий час перебувала в оренді, кран повернувся додому в неробочому стані. Але фахівці підприємства завчасно замовили запчастини і відновили техніку: «кранове господарство, електрообладнання, трубопроводи, насоси, силова установка та палуби».
«Пофарбовано та пред’явлено саннагляду питні танки, виконано профілактику головного та допоміжного двигунів, компресора, пускових балонів. Проведений дуже складний ремонт головного поворотного редуктора (зараз проводиться його монтаж)», – розповіли в УДП.
Наразі фахівці підприємства перевіряють механізми головного та допоміжного двигунів в роботі. Після чого проведуть випробування кранової частини та нарешті розпочнуть процедуру отримання документів Регістру судноплавства.
Sorry, comments are closed for this post.