Жителька Одещини ледь не перерахувала зловмисникам всі заощадження

Жителька Кілії Одеської області ледь не попалася на “гачок” телефонних шахраїв та не перерахувала всі кошти з банківської картки.

Про те, що вона розмовляє зі зловмисниками, жінка зрозуміла в останній момент, повідомляє “Бессарабія INFORM”.

За словами кілійки, телефонний дзвінок з номера одного із мобільних операторів України надійшов, коли  вона саме прийшла на роботу. Ввічливо та впевнено чоловічий голос повідомив, що турбує служба безпеки ПриватБанку, та що з її картки протягом останніх хвилин здійснено кілька транзакцій на територію росії.

При цьому зловмисники повідомили жінці її паспортні дані та назвали адресу проживання.

“Хочу зазначити, що роблять вони це дуже професійно. Ретельно підбирають час розмови, коли людина заклопотана, та говорять дуже впевнено. Тим паче, коли говорять про транзакції до країни-ворога, людина автоматично губиться. Якби не одна деталь під час розмови, я б попрощалася із власними заощадженнями”, – розповіла жителька Кілії.

З пропозицією допомогти захиститися від заборонених транзакцій та анулювати переказ на територію країни-агресора, шахраї запитали у жінки номер відділення банку, в якому було відкрито рахунок.

“Я їм назвала єдине відділення, яке є у місті, саме там я і відкривала картку. Але чоловічий голос сказав, що це не вірно, і зазначив, що номер вказаний у додатку “PRIVAT 24″ поряд із надписом viza, тобто, вони намагалися дізнатися мій CCV-код. У той момент я і зрозуміла, що ніяка це не служба безпеки банку, а чергові шахраї. Маючи досвід, бо не вперше намагаються обдурити, одразу ж заблокувала всі картки та звернулася до співробітників банку”, – розповіла кілійка.

В установі жінці допомогли з відновленням карток та нагадали, що співробітники банку ніколи не запитують номер, PIN-код і CVV-код картки.

“Хочеться застерегти людей бути обережними та не довіряти телефонним шахраям, особливо у наш важкий час”, – зазначила жінка.

До правоохоронних органів жінка не зверталася.

Sorry, comments are closed for this post.