Ремонтні роботи почали з теплоходу «Капитан Бабкин». Це одне з чотирьох самохідних суден Дунайського пароплавства, що мають пройти глибинну модернізацію та заміну двигунів.
Про це повідомили в Українському Дунайському Пароплавстві.
Попередній висновок фахівців – добре зберігся корпус, він може прослужити ще дуже багато років. Це означає, що повна модернізація судна з заміною двигунів є економічно виправданою.
Найближчим часом отримають точні дані – результати замірів товщин.
«Наразі вже триває процес зачистки «Бабкина»: демонтується внутрішня начинка – валолінії, гвинторульовий комплекс. На базі старого корпусу буде фактично побудоване нове сучасне судно з автоматизованою системою управління, потужними та економічними двигунами, комфортними умовами для перебування екіпажу», – повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко.
Частину роботи планують провести в Україні, а іншу на верфі, де судна були збудовані. На наступному тижні запланована зустріч з європейськими партнерами, на якій обговорять хід робіт.
«Єдине, що непокоїть – чи здатне підприємство впоратись із зростаючим навантаженням. Потрібно одночасно виконувати великий обсяг поточних докових ремонтів, будувати нові баржі, забирати з відстою несамохідний флот та готувати його до модернізації.
Щоб все встигнути і все охопити потрібно провести реконструкцію сліпу. Тендер на проєкт реконструкції вже проведений. Роботи мають початися ще цього року», – додав Москаленко.
Sorry, comments are closed for this post.