В Одесі суд визнав винною працівницю Ощадбанку, яка допомогла аферистам виводити гроші клієнтів на чужі рахунки. Схему організували через онлайн-банкінг після підміни номера телефону.
Про це повідомляє Новини.LIVE з посиланням на матеріаліи Єдиного державного реєстру досудового розслідування.
За матеріалами справи, у серпні та грудні 2022 року старша контролерка-касирка одного з відділень держбанку АТ «Ощадбанк» в Одесі, на прохання спільника оформила зміну «фінансового номера» двох клієнтів. Це дозволило зловмисникам отримати SMS-коди, зайти в «Ощад 24/7» і переказати гроші на заздалегідь підготовлені картки.
У першому епізоді з рахунку клієнта зникло 167 504 грн, у другому — 102 750 грн. Для проштовхування заяв використовували внутрішній сервіс банку ServiceDesk, нібито від імені клієнтів, без їхньої присутності та ідентифікації.
У суді обвинувачена визнала провину у несанкціонованій зміні інформації в автоматизованих системах. Суд врахував каяття й відсутність обтяжуючих чинників і, об’єднавши покарання за двома епізодами, призначив 3 роки 2 місяці ув’язнення з забороною обіймати касово-операційні посади в банках на 1 рік і 1 місяць. Згодом на жінку звільнили від відбування строку з іспитовим терміном 1 рік.
Sorry, comments are closed for this post.