Відстежити будь-яку маршрутку в Одесі (як зараз електротранспорт) за допомогою мобільного застосунку можна буде вже на початку літа. До цього часу у всіх машинах нарешті встановлять GPS-трекери.
Про це повідомляє «Думська» з посиланням на департамент транспорту.
«Очікується, що до літа всі транспортні засоби будуть відображатися в системі в режимі реального часу. Це залежить від перевізників, які поки що недообладнали свої автобуси трекерами», — уточнили в дептрансі.
А ось із запровадженням QR-кодів для оплати проїзду все складніше. На думку голови транспортної комісії Петра Обухова, перевізники не хочуть іти від готівкової оплати і постійно знаходять відмовки.
«Рази три або чотири я порушував це питання, і щоразу була якась відмовка. Вони не хочуть відходити від готівки, не хочуть переходити на безготівковий режим оплати. Тому ми далі будемо просувати електронний квиток», — розповів Петро Обухов.
Зі свого боку в департаменті транспорту пояснюють, що впровадження QR-кодів відкладається через те, що міські маршрути обслуговують різні компанії, у кожної з яких своє бачення процесу.
«Деякі працюють із ПриватБанком, деякі — ні, а деякі планують установку терміналів. Мерія веде роботу з операторами для переходу на безготівковий розрахунок, але єдина система стане можливою тільки з введенням електронного квитка», — підкреслили в департаменті.
Там додали, що ця система дасть змогу не тільки відійти від готівкових розрахунків, а й визначити реальну кількість пільговиків, за яких має надходити компенсація з бюджету.
Водночас Петро Обухов заявив, що в майбутньому місто має зовсім відмовитися від маршруток як виду транспорту, оскільки їхній технічний стан залишає бажати кращого.
«Люди дуже часто скаржаться на маршрутки: скрипучі гальма, вбиті салони. Періодично ведуться розмови про те, як це виправити, але я вважаю, що їх у принципі не повинно бути, тому піднімати якість маршруток — тупикове завдання. Треба думати, як зробити так, щоб узагалі позбутися цього виду транспорту», — зазначив голова транспортної комісії.
Зі свого боку в департаменті транспорту зазначили, що можливість масового оновлення рухомого складу з’явиться або в разі поліпшення економічного становища підприємств після війни, або коли стане зрозумілою економічна ефективність кожного маршруту.
Sorry, comments are closed for this post.