Про це повідомив директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко, передає УСІ.
У 2018 році в УДП віддали плавкран вантажопідйомністю 35 тонн в оренду ТОВ «Гідробудмеханізація» з міста Одеса. Кран перегнали до одеського порту. Як повідомляє директор УДП, ставка оренди спочатку складала $300 на добу – це як за звичайний автокран на базі вантажного автомобіля. При тому у перший же рік експлуатації компанія заборгувала УДП приблизно $20 тис, проте з орендатором продовжували співпрацю.
На початку 2022 року екскерівництво УДП уклало з «Гідробудмеханізацією» черговий договір, за яким орендар заборгував вже майже мільйон гривень. Строк дії договору сплинув ще 30 червня, проте ані заборгованість, ані сам кран нам не повертають.
«Позов про стягнення заборгованості розглядається у Господарському суді Одеської області. Наша задача – забрати плавкран та перегнати його в Ізмаїл», – зазначив Дмитро Москаленко.
Цей плавкран СПК-1/35 був побудований у 1985 році в Угорщині для Дунайського пароплавства. Його довжина майже 40 метрів, водотоннажність 1224 тонни, вантажопідйомність – 35 тонн. Потужність головного двигуна – 530 кВт.
«Знайти на Дунаї аналогічну за параметрами техніку досить складно», – зазначив керівник УДП.
Sorry, comments are closed for this post.