До пароплавства від Морської адміністрації надійшли свідоцтва про право власності та право плавання під прапором України (судновий патент) з новими назвами суден.
Про це повідомив гендиректор Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
Процес перейменування ініціювали ще минулого року. Але процедура перейменування досить тривала, зазначив він.
«Окрім оформлення вже зазначених вище документів потрібно ще отримати мірильне свідоцтво від Регістру судноплавства України, свідоцтво про мінімальний склад екіпажу від профільного Міністерства, здійснити перепрограмування РЛС, нанести нові назви на корпус із замовленням трафаретів. Це мінімум декілька тижнів. Тому вирішили проводити зміну назв поетапно під час виконання міжрейсових ремонтних робіт, щоб не допускати простоїв флоту», — розповів Москаленко.
Назви на честь капітанів та механіків Дунайського пароплавства збережено, але вони дерусифіковані, і відповідають українському правопису.
Судна з іменами російських міст названі на честь українських міст, пов’язаних з судноплавством.
Буксир «Загорськ», на якому працював загиблий захисник України Валерій Кидик, названий на його честь.
Гендиректор Дунайського пароплавства навів повний список перших перейменованих суден:
- буксири «Борис Макаров», «Валерій Кидик» («Загорск»), «Севастополь» («Звенигород»), «Одеса» («Никифор Шолуденко»), «Очаків» («Гагра»), «Поті» (Поти).
- самохідні судна «Костянтин Боженко», «Олексій Івлєв», «Капітан Гайдай», «Микола Будніков».
- службово-допоміжне судно «Кілійський» («Московський-2»).
- морське суховантажне судно «Рені» (Рени).
Sorry, comments are closed for this post.