З початком повномасштабної війни для українського імпорту та експорту критично важливим стало питання наземного транспортного сполучення з країнами Євросоюзу. Головною перешкодою у цьому стає різна ширина залізничних колій.
Дослідження рекомендує будівництво на території України та Молдови магістральної мережі європейських стандартних колій (1435 мм) у поєднанні та взаємодії з існуючою в країнах мережею ширококолійних залізниць (1520 мм).
Про це повідомили у Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури, передає Українська Служба Інформації.
Передусім планується розвивати сполучення євроколією між Кишиневом і Одесою. Згодом — вже після війни — залізниця стандарту 1435 може з’явитися за напрямком Львів — Тернопіль — Хмельницький — Одеса — Дніпро — Запоріжжя — Маріуполь.
За словами віце-прем’єра Олександра Кубракова, кінцева мета проекту — розвинути мережу євроколії всередині України, з’єднавши найбільші населені пункти та нові промислові та економічні центри з країнами ЄС.
Втім, для реалізації таких змін необхідно не тільки завершення війни, але й цілий комплекс дій щодо перегляду діючих законів і технічних норм, а також інфраструктурних заходів.
Проект українських євроколій є частиною ініціативи «Шляхи солідарності». Це спільна програма України та ЄС, яка передбачає покращення транспортного сполучення.
Sorry, comments are closed for this post.