Одеситам пояснили, як повинен діяти персонал супермаркету під час повітряної тривоги

Screenshot_1

У зв’язку з численними скаргами с приводу випровадження людей з магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ під час повітряної тривоги Управлінням цивільного захисту Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради підготовлено роз’яснення щодо дій адміністрації (персоналу) магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ під час повітряної тривоги.

Під час повітряної тривоги адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна за допомогою об’єктової системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система) повідомити відвідувачів про повітряну тривогу.

Наступним кроком адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна проінформувати всіх відвідувачів про найближче сховища (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття приведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням до сховища.

У разі якщо в магазині/супермаркеті/ТЦ/ТРЦ немає сховища (укриття), адміністрація магазину має визначити найбільш безпечне місце в приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.

Sorry, comments are closed for this post.