У порту Усть-Дунайськ, що на Одещині, з’явиться новий потужний елеватор. Компанія «Еліксир Україна», яка приватизувала ГП, планує побудувати в ньому елеватор потужністю одночасного зберігання 50 тис. тонн зерна. Далі власник ставить за мету зняти навантаження на сухопутні шляхи, для чого об’єднає найбільші річки України.
Про це повідомляє «Бессарабія INFORM» з посиланням на Фонд держмайна.
В пріоритеті компанії — нарощування об’єму перевантаження та розширення логістичної інфраструктури.
«У довгостроковій перспективі «Еліксир Україна» прагне докласти зусилля до об’єднання водними шляхами річок Дунай і Дніпро, щоб зняти навантаження з доріг України. Також компанія планує побудувати в «Усть-Дунайську» зерновий елеватор на 50 тис. т», — йдеться у повідомленні.
Крім того, з портом немає залізничного сполучення, тому новий власник планує розширювати під’їзди і розв’язки на території порту. Модернізувати будуть і склади з перевантажувальною технікою.
Приватизація трьох українських портів — Усть-Дунайського, Білгород-Дністровського та Скадовського — готувалась протягом декількох років перед початком повномасштабної війни.
Порт складається з трьох активів — самого порту в м. Вилкове Одеської області, портопункту «Кілія» в однойменному місті і бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш. Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті «Кілія», який розташований на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу — 3 м, фактичні — 1,5 м.
За інформацією фонду, після початку війни порт був заблокований. Проте вже 1 квітня він відновив роботу. З того часу порт перевалив на експорт 153 тис. т зерна. Крім того, він обробляє імпортні вантажі, наприклад, сіль та рис. Загалом з 1 квітня порт перевалив 58,3 тис. т імпортних споживчих товарів.
За січень-вересень 2022 р. «Усть-Дунайськ» отримав 848 тис. грн чистого прибутку. За січень-листопад він сплатив понад 9 млн грн податків до бюджетів усіх рівнів.
Sorry, comments are closed for this post.